Se vores gymnastikopvisning

Eleverne træner intenst for at lave en forrygende opvisning til jer. Opvisningen hedder "Who kaos?" og opvisningsplanen er her

Gallaopvisning 2021 0105
Fællesgymnastik efterskole
Piger på publikumspladserne til fællesgymnastik

Vi tager din fremtid seriøst

Når du har valgt at gå på Flemming Efterskole, har du truffet et aktivt valg for dig selv, din udvikling og din fremtid. Det er dit sociale liv, dit skoleliv og dit fritidsliv under et tag.

Rundvisning – den ultrakorte version

En efterskole skal opleves! Men hvis du slet ikke kan vente med at opleve skolen, kan du tage med Julie og Alexander på en lynhurtig tur rundt på skolen.

... når du har set videoen, så book en rundvisning ... vi garanterer, det er endnu federe ...

Book en rundvisning

Alexander og Julie viser Flemming på ét minut

Kom på camp på Flemming

Flemming Camp er den oplagte mulighed for at prøve efterskolelivet, samtidig med at du udvikler dig inden for din sport. Se videoen og bliv klogere på vores camps.

Fællesgymnastik0031