Efterskolernes Aften

Hvert år i januar åbner landets efterskoler dørene en aften i januar, hvor interesserede kan besøge skolerne og møde både elever og ansatte.

Aftenen byder blandt andet på rundvisning af vores nuværende elever og masser af mulighed for at stille spørgsmål til efterskolelivet – og mærke stemningen helt tæt på.

Efterskolernes Aften 2022

Efterskolernes Aften

Efterskolernes Aften er et fælles åbent hus-arrangement for alle landets efterskoler, hvor vi hvert år holder åbent for interesserede en hverdagsaften i januar.

I 2024 finder Efterskolernes Aften sted den 10. januar, hvor vi åbner dørene for alle interesserede mellem kl. 18 og 21, hvor man kan møde skolens elever og ansatte og få et levende indblik i efterskolelivet på Flemming Efterskole.

Tag endelig gymnastiktøjet, fodboldstøvlerne eller din guitar med, for du er nemlig inviteret helt med ind i efterskolelivet denne aften.

Program i 2024:

Årets program kører i to moduler fra 18-19.30 og fra 19.30-21. Når man kommer henvender man sig i UV-huset, hvorfra man kan blive sendt ud på en rundvisning eller til én af de aktiviteter, man ønsker at deltage i:

Aktiviteterne bliver:

Hal 1 – Gym – Teamgym
Hal 2 – Badminton – Ultimate – Volley
Hal 3 – Gym – Spring/Tumbling
Hal 4 – Gym – Rytme/Dans
Kunststofbanen: Fodbold
Musiklokalet: Musik
Motionsrummet: Hils på skolen fysioterapeut
Fællessalen: Oplæg ved forstander Jacob Manglesen kl. 18.30 og 19.30

Spisesalen. Snak med lærere og ansatte og få en kop kaffe og et stykke kage.

Løbende rundvisninger

Har du ikke mulighed for at besøge os på Efterskolernes Dag eller Aften, så holder vi cirka en gang om måneden rundvisninger på Flemming Efterskole. Vi tilføjer løbende nye datoer.

Tilmeld dig en af vores rundvisninger her!

Efterskolernes Aften Flemming Efterskole

Hvilken efterskole skal jeg vælge?

Du kan tage vores efterskoletest for at finde ud af, om Flemming Efterskole er noget for dig?

Tag testen!

Rundvisning Flemming Efterskole