Flexholdet

Flexholdet er et udtaget gymnastikhold for tidligere elever på Flemming Efterskole. Holdet består af en flok piger og drenge som brænder for gymnastik og for at udvikle og dygtiggøre sig i et fedt fællesskab med gamle FE-elever.

Fællesgymnastik0005
Bedsteforældreopvisning20200058
Bedsteforældreopvisning20200015

For tidligere FE-elever

Som gymnast på flexholdet forventer vi, at du prioritere træninger og opvisninger højt, og at du træner mindst én gang om ugen. Vi forventer at du tager del i det sociale på holdet og bidrager til at få opbygget et fællesskab på tværs af årgange.

De fem trænere, Jeppe Tvedebrink, Tobias Vilhelmsen, Joakim Vilhelmsen, Signe Gjesse og Maria Hvid, glæder sig til et brag af en sæson, som forhåbentlig ender med en rejse i sommeren 2023.

Økonomi og opvisninger

Det koster 2.500 kr. at gå på holdet. Beløbet dækker kost og logi til alle samlinger, dragter, træninger og opvisninger. Holdtøj og fester er som udgangspunkt ikke inkluderet i dette beløb.

Holdet stræber efter at have omkring 7-10 opvisninger i løbet af foråret. OD-dag (4. februar), Dejbjerglundstævne, Flemming Stævne, Flemming/Vejstrup Galla (15. april), Påskestævne, Gl. Elev dag, samt en turné-weekend i marts.

Gymnastikopvisning Flemming Efterskole 2020
Træningsdatoer for Flexholdet 2022-23

19.-21. august (Fredag: ankomst og træning, lørdag: udtagelse, søndag: træning for de udtagne gymnaster)

9.-11. september (Træningsweekend)