Efterskole camps

Få en forsmag på, hvad det vil sige at gå på efterskole. Få en masse nye venner. Lær nye spring eller færdigheder på fodboldbanen. Lyder det som noget for dig eller dit barn, så er Flemming Camps det helt rigtige valg.

Vi har flere forskellige camp-tilbud i skolernes ferier – primært i starten af sommerferien (De første 2 uger) samt i efterårsferien (uge 42) og i vinterferien (uge 7).

Her er der mulighed for at få en ferieoplevelse, hvor iPad’en eller telefonen er gemt langt væk, og hvor der i stedet er fokus på fællesskab, læring og oplevelser.

Se alle aktuelle camps her

gymnastikcamp

Det siger forældrene:

»Vores datter har rykket sig helt enormt på sin selvstændighed. Hun var så stolt og glad – og har selv sat ord på, at hun klarede det, fordi de voksne var så søde og gjorde hende tryg. Og så har hun haft det sjovt og vil blive lige så god som instruktørerne ... en pige, der har flyttet en kæmpe grænse, takket være den tryghed I kunne tilbyde, selvom der var så mange unger. TAK!«

Glade piger på Camp

FE-Camps er modning, udvikling og nye venskaber

En camp på Flemming Efterskole er ikke en træningslejr. Det er meget, meget mere.

Vi har spurgt vores tidligere campdeltagere og deres forældre, og som du kan læse herunder, er camp:

• … en måde at finde ud af, om efterskolelivet smager godt
  • … en måde at blive mere selvstændig på
  • … en måde at få nye venskaber på

For os og vores camp-instruktører er gymnastikken eller fodbolden ikke det vigtigste. Men det er rammen om en række dage med masser af aktiviteter og nye venskaber. Og så er det ekstremt vigtigt, at alle camp-deltagere tager herfra med følelsen af, at de har fået en personlig relation til de voksne og til Flemming Efterskole … og så gør det selvfølgelig heller ikke noget, at de er blevet bedre gymnaster eller fodboldspillere – og det bliver de!

Efterskole Camp Flemming Efterskole
Bedsteforældreopvisning20200018

Forskellige typer camps

Du kan vælge mellem 2 eller 4 overnatninger på efterskolecamp, du behøver altså ikke at afsætte hele ugen til træning og efterskolesjov. Vi har både:

springcamp

fodboldcamp

teamgymcamp

tumblingcamp

FaceOFFcamp

dansecamp

Camps i efterårsferien, vinterferien og sommerferien

I uge 42, uge 7 og de første 2 uger af sommerferien afholder vi camps. Du kan vælge mellem 2 og 4 overnatninger, og der er camps med fodbold, spring, dans, teamgym og tumbling.

Se alle aktuelle camps

Vil du have en mail, hver gang vi åbner for en camp?

Ja tak, send mig en mail, hver gang I åbner for nye camptilmeldinger.

Mærk stemningen

Flemming Camp er den oplagte mulighed for at prøve efterskolelivet, samtidig med at du udvikler dig inden for din sport. Se videoen og bliv klogere på vores camps.

Fællesgymnastik0031

Det siger forældrene:

»Når jeg som forælder kommer, så føler man, at alle trænerne bare brænder rigtig meget for campen og for børnene. Jeg har fra første gang, han var med, været meget tryg ved at køre fra ham.«

Masser af gymnastik-sjov på camp
Gavekort til kort camp

De korte camps har 2 overnatninger (man-ons eller ons-fre) og koster 1.295 kr.

Køb et gavekort til camp her

Gavekort til lang camp

Her på siden kan du købe et gavekort og forære dit barn eller barnebarn i julegave.

De lange camps har 4 overnatninger (man-fre) og koster 1.945 kr.

Køb et gavekort til camp her

Gavekort og corona

Har du et gavekort, som du er nervøs for, er udløbet?

Kontakt os, så finder vi sammen en løsning.