Teamgym Camp

Teamgymcamp er for dig, der gerne vil lave masser af spring og gymnastik.

Se alle TeamgymCamps

Teamgym Camp Flemming Efterskole
Efterskole Camp Flemming Efterskole
Gymnastik Camp Flemming Efterskole

Fede dage med masser af gymnastik og efterskolestemning

Du har mulighed for at komme med på vores Teamgym Camp, der er en gymnastiklejr, hvor vi tilbyder intensiv træning inden for teamgymdisciplinerne banespring, minitrampolin og rytme.

Campen er for de 10-15 årige, der bare er helt vilde med teamgym.

Vi kommer til at træne indspring og afsæt i minitrampet, teknik i luften, pegasusteknik, de tre forskellige omgange på banen samt rytme- og momenttræning.

Udover gymnastiktræningen vil der også være tid til efterskolehygge og sjove aktiviteter sammen med de øvrige deltagere på efterskolecampen.

På camps i sommerferien sover campdeltagere på elevværelser. På camps i efterårsferien og vinterferien foregår overnatningen i klasselokaler.

Hvad er teamgym camp på Flemming Efterskole?

Masser af gymnastik med dygtige teamgyminstruktører i vores fede springcenter

En forsmag på efterskolelivet

Mulighed for at få nye venner fra flere steder i landet

Lækker mad

Camptrøje

Pris: Fra 1.295 kr.

Tilmeld dig din næste teamgymcamp

Du kan komme på teamgymcamp på Flemming Efterskole i både sommer- og efterårsferien. I vinterferien afholder vi Springcamp, hvor der også er mulighed for at dyrke og få masser af teamgym-træning.

Min datter har rykket sig helt enormt på selvstændighed. Hun var så stolt og glad -og har selv sat ord på, at hun klarede det fordi de voksne var så søde og gjorde hende tryg. Og så har hun haft det sjovt og vil blive lige så god som instruktørerne.