Job på Flemming

Hvis vi har ledige stillinger, annoncerer vi dem her på siden, på vores jobportal på Ofir og efterfølgende på Facebook.

Job på Flemming Efterskole

Ledige stillinger

Når vi har ledige stillinger, vil de blive offentliggjort her på siden. Det gælder både jobmuligheder som efterskolelærer samt køkken-, teknisk og administrativt personale på efterskolen.

Det er kun muligt at søge ved at følge linket, grundet GDPR er det ikke muligt at sende ansøgninger pr. mail. Det gælder også uopfordrede ansøgninger.

Uopfordrede ansøgninger

Du er altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning.*

Vi går dem løbende igennem, og hvis der er noget, der fanger vores interesse, kontakter vi dig.

Send ansøgning

*Det er desværre ikke muligt at sende hverken uopfordrede ansøgninger eller ansøgninger til opslåede stillinger på mail grundet GDPR. Alle ansøgninger SKAL sendes gennem ovenstående link(s).